Kişisel GelişimUmutvadi Özel

Başarının Sırrı 365 Gündür..! Başarının TEK BÜYÜK Sırrı

Başarının Sırrı 365 Gündür

 #  Başarının Sırrı‘nı merak edenler için hazırladığım; “Başarının Sırrı 365 Gündür.” yazısını oluşturmaktaki amacım, bir gün çevremdeki insanları doğru gözlemlemem oldu. Herkes başarısız ancak herkesin güzel bir fikri var. Uygulandığı taktirde başarıya ulaşacak bir fikir… İlk gün oldukça kararlı ve ısrarlı bir başlangıç, diğer gün daha az kararlı ancak hala çok ısrarlı ve aradan bir yada en fazla iki hafta geçtikten sonra ise oldukça kararlı ancak tamamen ısrasız bir durum, kısacası bir şeyi çok istersin ancak yapmazsın ve ardından mutsuz olursun hesabı. Stress dolusun… Zaten bir söz vardır ya: Türk gibi başla, Alman gibi bitir.

Reklam:

 #  Başarının Sırrı‘nı öğrenmek istiyorsanız önce 365 gün kuralımı dinlemelisiniz. Bu kuralı oluştururken ki amacım hemen hemen her işin uzun vadeli olması. Bir mahsül ekersiniz uzun vadede yetişir, bir sınavınız vardır uzun vadede başarı gelir, YouTube’ye başlamaya karar verirsiniz ancak YouTube’nin arama algoritması sizleri tanıyıp diğer insanlara önermesi için uzun vadeli çalışmalar yapmalısınız. Uzun lafın kısası bir işe başlayayım ve hemen başarılı olayım diye bir şey yok.

 #  Başarının Sırrı 365 Gündür, olayı da tam olarak burada başlıyor. Kendi kendinize hayatta nasıl başarılı olunur tarzında soru soruyorsanız işte buyrun başarılı insanların özellikleri, 365 gün kuralı.


365 Gün Kuralı Nedir?

basarili-insan

 #  Temelde başarının sırrı olan 365 gün kuralının amacı, sizlere uzun vadeli hedefler koyup kısa vadede başarısız olmuş hissini yaşatmamak. Hedefiniz uzun vadeli olduğundan kısa vadeli başarısızlıklar sizleri yıldırmayacak ve işin sonunda başarı ile laf ile değil yüzleşerek tanışacaksınız. Peki başarının sırrı olan bu 365 gün kuralı nedir, gelin örneklerle açıklayalım.

  • 365 gün boyunca haftada 2 video atacağım. (Yılda 104 video eder ve oldukça iyi izlenmeler elde etmeye başlarsınız.)
  • 365 gün boyunca günde en az 3 saat ders çalışacağım. (Yılda 1095 saat eder ve oldukça ilerlemiş olursunuz.)
  • 365 gün boyunca işletmemde pes etmeden devam edeceğim.(Defalarca iflasın eşiğine gelseniz bile pes etmediğiniz için, bir yılın sonundamutluluğa erme ihtimaliniz artacak.)

BKNZ: Özgüven Nedir? Başarıya Ulaşmak için En Harika Yol


Başarının Sırrı 365 Gün Kuralı’nda Hedef Nasıl Koyulmalı?

basari-sirri

 #  Kendinize bir hedef koyarken onu tam anlamıyla araştırıp uzun vadeli etkilerini hesaplayın. Burada sizleri başarıdan uzaklaştıran ve bu yazıyı okumaya sevk eden en önemli şey uzun vadeli hedef hesaplayıp yakın vadede pes etmeniz, örneği tutup da Enes Batur’u YouTube’den izleyip kazandığı paraları görüp YouTube’ye başlayacağım ve çok güzel paralar kazanacağım gibi hedefler koymayın; çünkü 3-4 ay tek bir kuruş kazanamadığınızda bu hedefinizden vazgeçersiniz. Burada hedefinizi şöyle yapmalısınız:

 #  Enes Batur yıllardır YouTube’ye içerik üretiyor ve milyonlarca takipçisi var, aylarca doğru içerikleri üretirsem benim de para kazanmam mümkün olabilir. Yıllarca yaparsam da onu bile geçebilirim. Şunu unutmayın arkadaşlar sizler bir konu üzerinde 1-2 ay uğraştığınız esnada milyonlarca insan o işi yıllardır yapıyor vaziyette. Siz emeklerken onlar koşuyordu..

Bir diğer örnek ise yıllık ve günlük hedeflerin arasındaki fark:

 #  Bir işe başladığınızda örneğin Para Biriktirmek olsun bu iş. (ayrıca para biriktirme yazımı da okuyabilirsiniz oldukça doygun bir içerik) Muhtemelen çoğu kişi para biriktiremiyor çünkü; maddi durumlar el vermiyor, enflasyon, hayat pahalılığı gibi durumlardan yakınarak para biriktiremiyor ancak Para Biriktirme yazımda da yazdığım gibi Para Biriktirme’nin sırrının kazancının 10’da 1’ini kenara atmak olduğunu ve 10 yerine 9 kazanıyormuş gibi hayatını devam ettirmek olduğunu bilse işler çok farklı olurdu.

 #  Örneği 3000 TL kazanan birisiniz ve maddi olarak düzlüğe çıkmanız yada kendinize bir iş kurmanız için paraya ihtiyacınız var. Kimse 22 yaşında ve asgari maaşa yakın bir para kazanan gençten iş kurmasını beklemez, zaten baktığınızda dolar milyarderi olan insanların çok büyük bir kısmı bu yaşlarda iş arayıp işsiz gezmişlerdir. Ne dedik 1/10 kuralı, ne yapıyoruz 300 tlsni ayırıp sanki 2700 TL kazanıyormuşuz gibi düşünüyoruz. Bir yılda 3600 TL para birikiyor. 10 yıl devam ettirse 36.000 TL. Şimdi Türkiye şartlarında 36.000 TL çok para etmeyebilir ancak bu sadece basit bir örnekti. (Sayıları ve rakamları değiştirdiğinizdeki 10 yıllık değişimdeki o uçurumu gözlemlemelisiniz.) 3000 TL kazanan ve neredeyse ucu ucuna geçinen bir insan ayda sadece 300 TL kenara atarak bunu yapabildi. İşin sırrı bir hedef koyup uzun vadede asla pes etmemekte. Zaten Para Biriktirme yazımı okuyanlar bilir, para öyle sadece kenara atarak birikmez. O parayı işlemeyi öğrenmeliyiz.

Reklam:

BKNZ: Para Biriktirme – İlkel Yöntemlerle Harika Para Katlama Sanatı


Başarısız Bir İnsan Başarının Sırrı ile Başarılı Olabilir mi?

Tabiki de evet. Yapmanız gereken ve hayatınız için kritik durumda olan bir şey varsa hemen başarının sırrı olan 365 gün kuralını uygulayın.

 #  365 gün boyunca her gün en az 2 saat ders çalışacağım. (Zaten 365 gün boyunca bunu yapsanız bile oldukça başarılı olabilecekken belli süre sonra 2 saat çalışmak size kolay geleceği için bu süreyi rahatlıkla arttırabileceksiniz ancak ilk hedefiniz 8 saat olsaydı bunu hepimiz biliyorduk ki 1 hafta gaza gelip yapardık geri kalan günler ise yine hüsran, yine başarısızlık olurdu.)

 #  Her ne olursa olsun kendinize bu kuralı koyun, işte başarının sırrı bu. Kripto paraya mı ilginiz var 365 gün boyunca kendinize stajyer gibi davranın. Büyük kanalları takip edin, büyük ekonomi dergilerini takip edin. Alın – Satın zarar edin ancak unutmamanız gereken tek şey 365 gün boyunca pes etmemek. Batırdığınız her bir miktar size tecrübe olarak gelecek.

 #  Başarılı insanların başarı öyküsünü dinlemekten sıkıldınız çünkü çok kolaydı.

 #  C. Ronaldo’ya Lizbon takımı alt yapısındayken çok sıska bundan olmaz demişler. C. Ronaldo ise yaz tatilinde çok çalışmış herkes şaşırmış çünkü artık efsane bir fiziği varmış…

 #  Arkadaşlar şunu söylemeliyim ki hikayenin %2’lik kısmı. Geri kalan %98’lik kısmını kimse size söylemiyor. Yani esas Başarının Sırrı olan kısmını. Günlerce ağır antrenman, kas ağrıları, sağlıklı beslenme adına sevdiğin yiyeceklerden vazgeçmek, çalışmak uğruna arkadaşlıkları kaybetmek ve saatlerce, günlerce, haftalarca süren çalışma. Herkes Ronaldo’yu, bir sıska ve bir de kaslı olarak görüp şanslı muamelesi yaptı ancak o bu duruma sadece güldü.

 #  Olaylara doğru bakmayı öğrenirseniz doğru başarının sırrını bu şekilde yakalabilirsiniz.


Peki, Başarının Sırrı Var mı?

 #  YouTube aramalarına bakacak olursanız başarının sırrı diye bir şey var ve bu sırrı herkes biliyor ancak bu sırrı size anlatan insanların hemen hemen çok büyük bir kısmı başarılı bile değil… Herkesin bildiği bir şeyin adı sır olamayacağına göre başarının sırrı diye bir şey yok, yapmanız gereken tek şey olaylara bakış açınızı değiştiriyorsunuz. Bir şeyi 365 gün boyunca yaparsanız başarılısınız 2+2=4 cevap asla değişmez.


365 Gün Süreci

  • Arkadaşlar inanın ilk haftalar çevreniz size salakmışsınız gibi davranacak. O güzel uykundan kalktın ki sen yıllardır sabah 6’da bir sefer olsun kalkmamışsındır. Üstelik bir de başarabilecekmiş gibi ders çalışıyorsun. Hem de yıllardır yapamadığın matematiği.
  • Birkaç hafta sonra ders netleriniz arttığında ve matematikten az çok anlamaya başladığınızda insanlar size şans aceminin yanında olurmuş gibi davranacak işte burası en önemli nokta çünkü siz bunun şans olmadığını bilirken rakipleriniz şans olduğunu zannedip sizi hafife alacak
  • Birkaç ay sonra ise artık rakipleriniz sizin gerinizde kaldığında size NASIL? diye soracak.
  • Birkaç yıl sonra ise geçmişte, sizi hafife alanlar sizin sırrınızı öğrenmek isteyecek. YouTube kanalı aç bide orda anlat. Tiktok hesabı aç kısa kısa orada da anlat. Siz anlattıkça oralarda da takipçiniz olacak ancak dinleyenler asla sizin gibi olamayacak çünkü bu işin yani başarının sırrı mırrı yok arkadaşlar. Tek yapmanız gereken şey. 365 gün boyunca tekrar etmek. Artık o kadar iyi olacaksınız ki kendinizi aşmak için çok daha fazlasını yapmak isteyeceksiniz. İşte bu noktaya gelinceye dek sürekli ama sürekli ÇALIŞACAKSINIZ.

 #  Kimse o tahta şans eseri oturmadı kimse de oturmayacak. İleride 50’li yaşlarınıza geldiğinizde artık hayallerinizden hevesiniz geçtiğinizde keşke dememek için şimdi çok çalışın. Çok başarılı olun. Sağlıcakla kalın.


Uzun vadeli koyduğunuz ve şunda başarılı olmak için 365 gün boyunca bunu yapacağım dediğiniz bir şey varsa yada merak ettiğiniz, eksik gördüğünüz bir yer varsa yorum alanını kullanarak belirtebilirsiniz.

|SON.

Reklam:

 

İlgili Makaleler

3 Yorum

  1. Henüz öğrenciyken girdiğim tüm işlerde deli gibi para biriktirdim, yıllarca dayandım. Her zaman için aklımda bir iş kurmak ve yöneticiliğini yapmak vardı çünü okl okumadım. 7 8 yıl çalıştıktana sonra aklımdaki işi kurdum. Şimdi oldukça güzel bir evim ve arabam var, Allah bereket versin çok da iyi kazanıyorum. Okumak falan hiçbir şey çözüm değil. Uzun vadeli planlar yapın bol bol kitap okuyup araştırın kendinizi geliştirin.
    Bu arada admin siteni çok beğendim reklamlara destek olsun diye tıkladım eline sağlık.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu